#2016-12-20 04:37:19 

mortycja666

Użytkownik

Witam serdecznie! Firma w której zarządzie mam przyjemność zasiadać rozbudowała w ostatnim czasie swoje zaplecze sprzętu IT do tego stopnia, że zaistniała potrzeba poświęcenia mu większej uwagi. Chcemy, żeby ktoś stale czuwał nad naszą firmową siecią, aplikacjami, urządzeniami i tym podobne. Dopełniając opisu, działamy w Warszawie. I tutaj pojawia się właśnie moje pytanie – czy lepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie własnego informatyka, czy zlecenie obsługi informatycznej w formie outsourcingu?
#2016-12-20 06:28:48 

Hobbit

Użytkownik

Zawsze będę popierał załatwianie spraw we własnym gronie. Sam jestem informatykiem w średniej wielkości firmie no i wiem, że szefostwo ma zaufanie do mnie. A jak ma to przejąć ktoś inny? Moim zdaniem jest ryzyko.
#2016-12-20 08:39:37 

parabola

Użytkownik

Nie przesadzałabym ja na przykład zdecydowanie wolę outsourcing, niż zatrudnianie kolejnych pracowników. Przede wszystkim dlatego, że tak jest po prostu taniej. Z ekonomicznego punktu widzenia zachodzą podstawowe korzyści skali – dana firma obsługuję znacznie większą ilość komputerów, więc po pierwsze zmniejsza się jednostkowy koszt ich pracy, po drugie mają coraz więcej doświadczenia. IT zajmuje się dla naszego warszawskiego oddziału firma wieza.pl – polecam sprawdzić sobie na ich stronie internetowej http://www.wieza.pl/ wszystkie potrzebne informacje.
#2016-12-20 09:19:13 

K4s1un14

Użytkownik

Podpisuję się pod koleżanką powyżej, jednak nie ma to jak specjalista, który jest „na zawołanie”, a nie przesiaduje bezczynnie w biurze. Przecież chyba rzadko się zdarza, żeby był potrzebny przez cały dzień roboczy…
#2016-12-20 09:45:40 

KrystianOpole

Użytkownik