#2016-12-20 04:37:19 

mortycja666

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Milanówek

Wiek: 31

Witam serdecznie! Firma w której zarządzie mam przyjemność zasiadać rozbudowała w ostatnim czasie swoje zaplecze sprzętu IT do tego stopnia, że zaistniała potrzeba poświęcenia mu większej uwagi. Chcemy, żeby ktoś stale czuwał nad naszą firmową siecią, aplikacjami, urządzeniami i tym podobne. Dopełniając opisu, działamy w Warszawie. I tutaj pojawia się właśnie moje pytanie – czy lepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie własnego informatyka, czy zlecenie obsługi informatycznej w formie outsourcingu?
#2016-12-20 06:28:48 

Hobbit

Użytkownik

Posty: 48

Skąd: Brzeg Dolny

Wiek: 32

Zawsze będę popierał załatwianie spraw we własnym gronie. Sam jestem informatykiem w średniej wielkości firmie no i wiem, że szefostwo ma zaufanie do mnie. A jak ma to przejąć ktoś inny? Moim zdaniem jest ryzyko.
#2016-12-20 08:39:37 

parabola

Użytkownik

Posty: 38

Skąd: Toruń

Wiek: 19

Nie przesadzałabym ja na przykład zdecydowanie wolę outsourcing, niż zatrudnianie kolejnych pracowników. Przede wszystkim dlatego, że tak jest po prostu taniej. Z ekonomicznego punktu widzenia zachodzą podstawowe korzyści skali – dana firma obsługuję znacznie większą ilość komputerów, więc po pierwsze zmniejsza się jednostkowy koszt ich pracy, po drugie mają coraz więcej doświadczenia. IT zajmuje się dla naszego warszawskiego oddziału firma wieza.pl – polecam sprawdzić sobie na ich stronie internetowej http://www.wieza.pl/ wszystkie potrzebne informacje.
#2016-12-20 09:19:13 

K4s1un14

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Szczecin

Wiek: 25

Podpisuję się pod koleżanką powyżej, jednak nie ma to jak specjalista, który jest „na zawołanie”, a nie przesiaduje bezczynnie w biurze. Przecież chyba rzadko się zdarza, żeby był potrzebny przez cały dzień roboczy…
#2016-12-20 09:45:40 

KrystianOpole

Użytkownik

Posty: 80

Skąd: Opole

Wiek: 19

Nie no, jeśli chodzi o oszczędności, to to jest w ogóle nieporównywalnie. Jestem pewien że wynajęcie usług zewnętrznej firmy będzie ze 3 razy tańsze niż zatrudnienie warszawskiego informatyka, nawet jeśli nie ma zbyt wielkiego doświadczenia. Jeśli chcecie, żeby ktoś doraźnie pomagał, to nie musi być u was bez przerwy.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015