#2016-10-03 03:03:41 

Katia

Użytkownik

Hej Kochani! Jestem młodym kierowcą (nie jestem z typu tych, co by powiedziały kierowczynią ;D) i kupuję samochód. Wiadomo… na samochód z salonu mnie nie stać, więc muszę z rynku wtórnego. Mam już jeden samochód na oku i w sumie już jesteśmy dogadani ze sprzedawcą. Gość zapewnia, że samochód jest w dobrym stanie, ale mimo wsystko wolałabym, żeby przeszedł on jeszcze przez przegląd przed finalizacją transakcji. Na początku facet się trochę upierał, ale później zaproponował jakąs stację. A ja chciałabym, żeby to była stacja wybrana przeze mnie. A pytanie teraz, którą stację wybrać?
#2016-10-03 03:51:11 

Zex

Użytkownik

A w jakim mieście chcesz zrobić ten przegląd? Bo spodziewam się, że nie będziesz jechała z facetem 50-100 czy więcej kilometrów od Waszego miejsca zamieszkania :)
#2016-10-03 05:45:09 

Katia

Użytkownik

Nie nie, oczywiście, rzecz dotyczy Łodzi :) Więc teoretycznie wybór jest duży, a pytanie, którą ze stacji wybrać najlepiej?
#2016-10-03 07:38:35 

Smaug

Użytkownik

Cześć! Słuchaj, to akurat ja Ci mogę polecić tę stację: http://www.speedcar.pl/lodz.html. Mają nówkę funkiel sprzęt do diagnostyki, więc jeśli są jakiekolwiek nieprawidłowości,to na pewno je wykryją i Ci o tym powiedzą.
#2016-10-03 08:00:03 

Katia

Użytkownik

Dzięki! Ale am wrażenie, że facet coś kręci, bo jak zadzwonilam i powiedziałam mu, że znalazłam stację, w której chciałabym przeprowadzić diagnostykę, to zaczął się wykręcać, że nie itp. W końcu przystał. Cóż… zobaczymy, czy samochód jest wart swojej ceny, czy też gość będzie ją obniżać, jak się okaże, że coś jest z nim nie tak ;)
#2016-10-03 08:48:21 

Lilka

Użytkownik

Kochani! Dobrze, że trafiłam na ten wątek, a ja mam pytanie, bo szukam jakiejś stacji na okresowy przegląd. Nie wiecie może, czy oni mają w Opolu jakiś oddział? No i pytanie, czy mają takie uprawnienia.
#2016-10-03 10:16:56 

Smaug

Użytkownik